Vodafone Türkiye Sürdürülebilirlik Raporunu Yayımladı

Vodafone Türkiye ikinci kez yayımladığı Sürdürülebilirlik Raporu aracılığıyla 2011 – 2012 mali yılına ait sürdürülebilirlik stratejilerini, taahhütlerini, uygulamalarını ve performansını paylaştı.

Vodafone Türkiye Sürdürülebilirlik Raporu 2011 - 2012Raporda, mobil iletişim teknolojilerini her gün daha fazla birey ve kurum için erişilebilir kılarak Türkiye’yi daha iyi bir geleceğe taşımak misyonuyla hareket eden Şirketimizin sürdürülebilir değer yaratma çalışmalarının toplum, çevre, çalışanlar ve iş modelleri üzerindeki yansımalarını bulabilirsiniz. 

Sürdürülebilirlik yönetim sistemlerimizi ve raporlama sürecimizi, şeffaflık ve hesap verebilirlik prensipleri doğrultusunda geliştirilmiş AA1000 Güvence Standardı paralelinde uygulamaya devam ettik. Bu kapsamda, Şirketimiz ve paydaşlarımız için önem ve öncelik taşıyan ve değer yaratan çevresel, sosyal, ekonomik ve etik konuları sürdürülebilirlik odaklı paydaş diyaloğu mekanizmalarına dayandırarak belirledik. 

Önem ve öncelik taşıyan konular üzerine raporumuzda yer alan performans bilgi ve verilerini derlerken, küresel bir raporlama standardı olan GRI Sürdürülebilirlik Raporlama İlkelerini baz aldık. Raporda yer alan bilgilerin AA1000 Standardına göre belirlenip raporlandığının güvencesini bağımsız bir kurumdan sağlayarak da bu süreçlere verdiğimiz önemi pekiştirdik. 

Bu raporun içeriğini, aksi belirtilmediği takdirde, mali yılımız olan 1 Nisan 2011 – 31 Mart 2012 tarihleri arasındaki bilgi ve verileri kapsayacak şekilde oluşturduk. Geçmiş yıllara ait verileri ise performans ve hedef karşılaştırması yapmak amacıyla raporumuza ilave ettik. Bu raporda “Vodafone Türkiye”, “Şirketimiz” ve “Biz” kelimeleri “Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.” yerine kullanılmıştır. 

Raporumuzu paydaşlarımızın görüş ve beklentilerini göz önünde bulundurarak, Şirketimizin değer yaratma süreçlerini etkileyen önemli ve öncelikli konuları baz alarak hazırladık.

  • Vizyonumuz: Tüketicilerimizi kayıtsız şartsız memnun ederek, en çok güvenilen ve en çok tercih edilen iletişim markası olmak.
  • Misyonumuz: Her gün daha fazla bireye ve kuruma dünyanın en ileri iletişim teknolojilerini erişilebilir kılarak, ülkemizi daha iyi bir geleceğe taşımak.
  • Değerlerimiz: Müşterilerimizin yaşamın fırsatlarını en iyi şekilde değerlendirmelerine yardımcı olurken hız, sadelik ve güven ile hareket ediyor; müşteri odaklı, yenilikçi, rekabetçi ve yerel köklere sahip uluslararası bir şirket olduğumuzu görmeleri yönünde ilerliyoruz.

Görüşlerinize değer veriyoruz
Paydaş diyaloğunu sürdürülebilirlik yönetim sürecimizin temeline yerleştirerek siz değerli paydaşlarımızla diyalog sürecini derinleştirmek, bu rapor hakkındaki görüş ve önerilerinizi almak, sürdürülebilirlik yönetimi süreçlerimizi ve performansımızı sizlerle birlikte iyileştirmeye devam etmek istiyoruz. Geri bildirimleriniz için e-posta adresimiz: surdurulebilirlik@vodafone.com 

Raporu indirmek için tıklayın.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s