Gelişim Platformu ve KOSGEB İşbirliği İle Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Başlıyor

1999 yılından bu yana üyelerinin profesyonel gelişimlerine ortak olmayı hedefleyen Gelişim Platformu,kendi işini kurmak isteyen girişimci üyeleri için yeni bir Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi organize ediyor.

Gelişim Platformu ve KOSGEB işbirliği ile düzenlenen bu yeni Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi aslında Gelişim Platformunun ilk eğitimi değil. Son üç yılda 254 üyesine Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi veren platform yeni dönemde de kurduğu Girişimciler Topluluğu ile çalışmalarına hızla devam ediyor.

Yeni eğitimden biraz bahsedecek olursak; eğitime katılan girişimci adayları yeni bir iş kurması durumunda KOSGEB tarafından 30.000 TL hibe ve 70.000 TL kredi desteği alabiliyor. Bu fikrini projeye dönüştürmek ve şirketini kurmak isteyen girişimciler için gerçekten büyük bir fırsat.

Eğitim toplam 70 saatlik bir eğitim ve 8 ana bölümden oluşuyor. Hikmet Aytek ve Salih Keskin‘in eğitmenliğini yapacağı eğimin bölümleri şöyle;

1.Bölüm
-Girişimcilik özelliklerinin sınanması,
-İş fikri geliştirme
2.Bölüm
– İş planı kavramı ve öğeleri-pazar araştırması,
– İş planı kavramı ve öğeleri -pazarlama planı,
3.Bölüm
– Atölye çalışmaları (pazar araştırması)
– Atölye çalışmaları (pazarlama planı)
4.Bölüm
– İş planı kavramı ve öğeleri-üretim planı
– İş planı kavramı ve öğeleri-yönetim planı
5.Bölüm
– İş planı kavramı ve öğeleri-finansal plan
– İş planı yazımı ve sunumunda dikkat edilecekler
6.Bölüm
– Atölye çalışmaları (üretim planı)
– Atölye çalışmaları (yönetim planı)
7.Bölüm
– Atölye çalışmaları (finansal plan)
8.Bölüm
– İş planı yazımı ve sunumunda dikkat edilecekler

Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi hakkında daha fazla bilgi için GP eğitim sayfasını inceleyebilir,eğitime başvurmak için platform yetkilileriyle iletişime geçebilirsiniz.

Sözü daha fazla uzatmadan sizi GP eğitim sayfasına davet ediyor, fikrini projeye dönüştürmek ve şirketini kurmak isteyen girişimciler başta olmak üzere, eğitim haberimizi tüm okurlarımızın ilgi ve bilgisine sunuyoruz.

20 Kasım 2012 Salı, Etkinlik Yeri için;

Kaynak: İdris Cin  Girişim Haber

Bir Cevap Yazın

